Potpuno električni Jeep Avenger, evropski automobil godine za 2023. godinu, zabeležio je preko 40.000 narudžbina u Evropi od premijere
Potpuno električni Jeep Avenger doprinosi rastu prisustva brenda Jeep u veoma konkurentnom B-SUV segmentu na evropskom tržištu. Evropski automobil godine za 2023. godinu sada ima preko 40.000 narudžbina od svog lansiranja na Salonu automobila u Parizu prošle godine.
Zahvaljujući prodaji modela Avenger u periodu od januara do avgusta ove godine, prodaja brenda Jeep u B-SUV segmentu povećala se za 33,5% u poređenju sa prošlom godinom, što odgovara povećanju obima od 60% u odnosu na rast industrije segmenta od 12,8%. U poslednja tri meseca, prva isporuka modela Jeep Avenger na nekoliko dodatnih tržišta doprinela je rastu prodaje brenda u tom segmentu.
Komercijalni uspon modela Jeep Avenger upotpunjen je brojnim priznanjima industrije za prvi potpuno električni SUV brenda. Dizajniran i proizveden kao Jeep vozilo od samog početka, Jeep Avenger je već osvojio 10 industrijskih nagrada, uključujući titulu Evropskog automobila godine za 2023. godinu (COTY), Najbolji porodični SUV u takmičenju najboljeg automobila na svetu po izboru žena 2023. (WWCOTY) i Električni automobil godine u nagradama Top Gear UK.
Preko 40% potvrđenih narudžbina kupaca za Avenger odnosi se na verziju sa električnim pogonom, što je dokaz rastućeg interesovanja kupaca za potpuno električnu verziju modela Jeep Avenger.
Uspeh novog modela Jeep Avenger prati i snažan prodajni zamah modela Jeep Renegade, koji je u koraku sa obimom postignutim prošle godine, sa više od 32.000 registrovanih jedinica u odnosu na 31.705 u istom periodu 2022. godine.
Jeep Avenger je dostupan u četiri nivoa opreme, a svaki ima svoju specifičnu svrhu: Avenger – novi avanturista, Longitude – otelotvorenje kul strane performansi, Altitude – više tehnologije i ekskluzivnosti, i Summit – manifest slobode. Prema podacima, kupci su odabrali dva najviša nivoa opreme (Altitude i Summit) za 80% prodatih Jeep Avenger modela. Preferirana boja je Vulcan (crna) sa udelom od 30% u ukupnoj prodaji.