Home » Električni Smart u “golf” klasi – Još jedna neuspela avantura ili…
AKTUELNO

Električni Smart u “golf” klasi – Još jedna neuspela avantura ili…

Od samog početka brend Smart nije uspeo da ispuni očekivanja. Sada čelni ljudi populrnog proizvođača gradskih automobila kao da stvari žele da dodatno zakomplikuju i otežaju – u planu je predstaljanje električnog hečbek modela u C segmentu, popularnoj “golf” klasi, klasi koja sve više gubi na značaju…

Prema pisanju britanskih medija Smart će uskoro proširiti svoju ponudu na četiri modela, a novitet u ponudi će nositi ime #6. To će verovatno biti prvi hečbek koji će se pridružiti trenutnoj liniji koja se sastoji isključivo od SUV modela

Brend trenutno ne može da opravda troškove proizvodnje malih automobila. Međutim, zadržali su oznake #2 i #4 dok ne pronađu partnera koji bi mogao da učini projekat profitabilnim. To znači da veći automobil dolazi prvi, a nagađa se da će to biti hečbek. Očekuje se da će biti predstavljen u drugoj polovini sledeće godine, a na tržište bi trebalo da stigne 2026.

PROČITAJTE JOŠ:

Novi Porsche 911 Turbo će imati hibridni pogon

Škoda: Nedovoljan profit od električnih automobila

Novitet bi trebao da stigne sa dizajnerskim elementima postojećih modela #1 i #3, za razliku od robusnijeg izgleda novog modela #5. Ovo je idealno vreme za promociju hečbeka, s obzirom na to da Mercedes-Benz, koji ima zajednički većinski udeo u Smart-u sa kineskim proizvođačem Geely, planira da prekine proizvodnju A-klase u naredne dve godine.

Smart #5

Menadžeri Smarta smatraju da kada Mercedes smanji svoje prisustvo u C-segmentu, Smart će biti prirodan most za te kupce koji više neće moći da dobiju Mercedes u tom segmentu. Mada, često menadžerska razmišljanja su ograničena na gledanje u exel tabele, pa se zanemaruju neki drugi signali.

Pitanje je da li se iko od njih zapitao zašto A-Klasa beleži loše rezultate i kako će se na tržištu provesti model u iskoj klasi koji bi trebao da ga menja, a koji pritom ne nudi ni jak brend kao što nudi trokraka zvezda…

Ipak, ulaganja u novi model neće biti prevelika. Iako još nije potvrđeno, novi #6 verovatno će koristiti baterijski i motorizovani sistem iz modela #3 i #1, koji nudi opcije baterija od 47kWh i 62kWh i snagu od 268 konjskih snaga. Takođe će verovatno biti baziran na postojećoj Geely mehanici.