Citroenov, odnosno Stelantisov podbrend DS, predstavio je studijski model SN Tribute. Napravljen u čast 10 godina otkako se DS odvojio od Citroëna. SM Tribute je osmišljen kao omaž legendarnom Citroen modelu SM sa početka sedamdesetih godina
Novitet pleni dizajnom koji se u mnogo toga ugleda na slavnog pretka. Postoji čak i nagoveštaj da će SM Tribute uticati na buduće DS modele, a iz DS-a poručuju da im je plan da istražuju bogatu istoriju i na osnovu nekih dobrih rešenja planiraju modele u budućnosti.
Ipak, mogućnost da se SM Tribute nađe u serijskoj proizvodnji je minimalna, jer brendu DS su u ovim trenutku potrebni automobili koji će da se prodaju u velikim tiražima. Šteta, jer sličnosti između nove studije i slavnog prethodnika su očigledne. Čak su i proporcije veoma slične – novi automobil 3 cm duži i 2 cm viši. Ipak, SM Tribute je 14 cm širi i ima niži klirens za 3,5 cm u odnosu na stari model.
Jedna od mnogih vizuelnih karakteristika koja je pomogla da se originalni SM izdvoji bila je integracija prednjih svetala i registarske tablice iza staklenog panela. Novi SM Tribute umesto stakla na prednjem delu ima 3D ekran.
Sa strane možemo primetiti 22-inčne točkove, ili barem deo njih, jer SM Tribute ima uklonjive poklopce na zadnjim točkovima, što podseća na original. I karoserija noviteta se sužava prema zadnjem delu, stvarajući isti oblik suze, a što doprinosi aerodinamici. Zadnja svetla su prilično neobična, obavijajući zadnji deo i prelazeći iznad poklopaca zadnjih točkova.
Unutrašnjost je mešavina dizajna 70-ih i savremene tehnologije. Instrumenti su ovalnog oblika, a ekran se prikazuje kroz zakrivljeni providni ekran. Sedišta su veoma slična onima u originalnom SM-u, očigledno dajući prednost dizajnu i udobnosti nad sportskim izgledom.
Iako je logično pomisliti da je DS Tribute koncept električni automobil, iz DS-a ne stižu nikakve informacije o vrsti pogona. To još jednom jasno stavlja do znanja da je u pitanju samo dizajnerska studija koja ni u približnom obliku neće ugledati svetla proizvodne trake.