Panamera Turbo S E-Hybrid je pozicioniran na samom vrhu serije modela kao najmoćniji, najbrži I najluksuzniji model. Ova limuzina je novi rekorder u zvaničnoj rang listi najbržih automobila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem I hibridnih luksuznih automobila na Nirburgringu
Nova Panamera Turbo S E-Hybrid je najmoćnija serijska Panamera do sada. Njen V8 biturbo motor ima snagu od 441 kW (600 KS), a snaga električnog motora iznosi 140 kW (190 KS). U poređenju sa prethodnikom, njegova sistemska snaga je povećana za 102 KS na 575 kW (782 KS), a obrtni moment sistema je porastao za 150 Nm na 1.000 Nm.
Panamera Turbo S E-Hybrid od nule do 100 km/h ubrzava za 2,9 sekundi i ima najveću brzinu od 325 km/h. Ovo označava poboljšanje od 25 km/h i 0,5 sekundi.
U isto vreme, nova Panamera Turbo S E-Hybrid je efikasna za vožnju. U poređenju sa prethodnom generacijom, njenhibridni pogon nudi veći električni domet, brže punjenje i agilniji odziv. Sa kapacitetom od 25,9 kWh, baterija visokog napona skladišti 45 procenata više energije nego prethodna baterija.
Ovo najmoćnijoj Panameri daje električni domet do 88 km. Sa povećanjem snage rekuperacije na 88 kW, Panamera Turbo S E-Hybrid vozi efikasnije nego ikada u potpuno električnom režimu. Uz odgovarajući izvor napajanja, ugrađeni AC punjač od 11 kW puni bateriju od nula do 100 procenata za oko dva sata i 39 minuta.
Čak i pre lansiranja, nova Panamera Turbo S E-Hybrid je postavila najbolje vreme. Test vozač Porsche-a Lars Kern (36) prošao je krug Nordšlajfe Nirburgring (20,832 kilometra) za samo 7:24,172 minuta. Sa ovim overenim vremenom, Porsche je postavio rekord za najbržu limuzinu vrhunske klase sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem i hibridnim motorom u zvaničnoj rang listi Nurburgring.
U unutrašnjosti, Porsche je upotrebio materijal Race-Tex-a nalik antilopu. Pokriva krovnu oblogu, naslone za ruke i panele vrata, kao i središnje panele adaptivnih sportskih sedišta sa podešavanjem u 18 smerova.
Porsche takođe nudi dva paketa enterijera specifična za GTS u karmin crvenoj ili neo sivoj boji. Ukrasni šavovi i kaiševi takođe dolaze u boji odabranog pakovanja. Dostupan je i unutrašnji paket u Carbon mat. Standardna oprema Panamere GTS takođe uključuje Bose® zvučni sistem i Sport Chrono paket sa štopericom i funkcijom push-to-pass.
U Nemačkoj cene za Panamera Turbo S E-Hybrid počinju od 229.400 evra, a za Panamera Turbo S E-Hybrid Executive od 240.700 evra, uključujući PDV i opremu specifičnu za zemlju. Osnovna cena Panamere GTS je 165.300 evra. Isporuke u Nemačkoj počeće na jesen 2024.