Svetske premijere potpuno novih serija modela Kodiaq i Superb održavaju se ove jeseni. Trenutno je u završnoj fazi širok raspon testova u ekstremnim uslovima koji simulira 40 godina upotrebe vozila
Nove generacije Škoda serija modela Superb i Kodiaq uspešno su završile intenzivan međunarodni program testiranja. Češki proizvođač automobila testirao je oba modela uoči svetskih premijera. U periodu od dve godine prešli su više od milion kilometara. Probne vožnje izložile su automobile temperaturama od -30°C severno od Arktičkog kruga, kao i gotovo 50°C u pustinji Arizone. Štaviše, Škoda Auto im je dala da vuku prikolice na visokom alpskom putu Grossglockner i testirala je različite infrastrukture za punjenje za varijante sa plug-in hibridnim pogonskim sklopovima.
Uz brojne dodatne procene izdržljivosti i materijala na ispitnim uređajima i u laboratoriji, Škoda simulira 40 godina korišćenja vozila u realnosti pre lansiranja modela.
Dok prvi virtuelni testovi za novi model počinju otprilike četiri godine pre njegovog debija, vožnje počinju oko dve godine kasnije. Ove sesije temeljno ispituju ukupan kvalitet i izdržljivost vozila – od njegove šasije i karoserije do pogonskog sklopa i električnih sistema, osiguravajući performanse čak i u najtežim uslovima.
Osim toga, mnoge pojedinačne komponente i čitavi sklopovi, poput novog sistema DCC Pro i novih TOP LED Matrix prednjih svetala, testiraju se na posebnim ispitnim uređajima i u laboratoriji.
Uoči svetskih premijera, nove generacije modela Superb i Kodiaq izdržale su testove u najtežim vremenskim uslovima. Vozila su bila izložena temperaturama niskim do -30°C severno od Arktičkog kruga, kao i testovima na vrućini u Španiji, Africi i pustinji Arizone na temperaturama do 50°C. Procene su takođe otkrile pojedinosti o ponašanju na visokim temperaturama novog plug-in-hibridnog pogona.
Na alpskom drumu u Grossglockner u austrijskim Alpima, potpuno novi Superb i Kodiaq uspešno su dokazali svoju vrednost kao vučna vozila. Ovi testovi na planinskim putevima, s nagibima koji dosežu 13%, ponudili su dragocene uvide u efikasnost kočnica i toplotnu regulaciju.
Budući da će obe serije modela biti dostupne i kao PHEV verzije sa električnim dometom od preko 100 kilometara, Škoda je preuzela inicijativu za procenu različitih opcija punjenja i infrastrukture.