Hyundai je predstavio IONIQ 9, potpuno električni SUV sa tri reda sedišta. Hyundai IONIQ 9 je jedan od prvih SUV modela sa sedam sedišta koji nudi adekvatan komfor za sve putnike i čak 620 litara prtljažnog prostora sa podignutih svih sedam sedišta
PROČITAJTE JOŠ.
Novi Volkswagen Tayron – Porodični SUV sedmosed
Duster broj veći – Upoznajte Bigster, novi Dacia SUV
Novi Hyundai IONIQ 9 je nova tržišna opcija za kupce koji traže EV sa tri reda sedišta koji može da preveze sedam putnika. IONIQ 9 nudi izvanredan prostor sa dovoljno mesta u drugom i trećem redu sedišta, što stvara utisak salonske atmosfere. Vozilo pruža 1.899 mm prostora za glavu i 2.050 mm prostora za noge u kombinovanom drugom i trećem redu.
Relaksaciona sedišta uključuju Hyundaijev Dynamic Body Care sistem koji nudi funkciju Dynamic Touch Massage za poboljšanje udobnosti tokom dugih vožnji. Sedišta koja se okreću u drugom redu omogućavaju putnicima da se okrenu jedni prema drugima, čime se poboljšava interakcija dok vozilo miruje.
Konzola “Universal Island 2.0” nudi praktično skladište za sitnice i ima klizni dizajn što omogućava lak pristup i putnicima u drugom redu. Ima 5,6 litara zapremine u gornjoj pregradi i 12,6 litara u donjoj. Prtljažnik nudi do 1.323 litara prostora sa preklopljenim sedištima u trećem redu i sasvim dovoljnih 620 litara sa uspravljenim svim sedištima. Prednji prtljažnik pruža 88 litara prtljažnog prostora za RWD modele i 52 litre za AWD modele.
Energetska efikasnost vozila je poboljšana optimizovanim protokom vazduha ispod karoserije, smanjenim otporom točkova i guma, kao i uvođenjem sistema aktivnih vazdušnih klapni sa dvostrukim kretanjem (AAF). Dodatne aerodinamične karakteristike uključuju 3D oblikovan poklopac podvozja, aerodinamične točkove i sakrivene antene.
IONIQ 9 je opremljen visokonaponskom NCM litijum-jonskom baterijom montiranom u podu od 110.3 kWh koja nudi potpuno električni domet po WLTP-u od 620 km i ciljanu potrošnju energije po WLTP-u od 194 Wh/km za RWD model dugog dometa sa točkovima od 19 inča. Ova efikasnost je omogućena niskim koeficijentom otpora, naprednom platformom i tehnologijom baterije.
IONIQ 9 se puni od 10 do 80 procenata za 24 minuta pomoću punjača od 350 kW. Njegova funkcija vozilo za punjenje (V2L) i mogućnost višestrukog punjenja od 400V/800V poboljšavaju udobnost i podržavaju lakše EV usvajanje. RWD model dugog dometa pokreće zadnji motor od 160 kW, dok AWD varijanta dugog dometa se dopunjuje sa 70 kW od prednjeg motora.
AWD model Performance ima elektromotore od 160 kW i napred i nazad. Performance model ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde, dok AWD dugog dometa ubrzava za 6,7 sekundi, a RWD verziji treba 9,4 sekundi. Za ubrzanje u srednjem opsegu, model Performance ubrzava od 80 do 120 km/h za 3,4 sekunde, AWD varijanta za 4,8 sekundi i RWD model za 6,8 sekundi.