Ultimativni sportist Porsche 911 GT3 je unapređen, donoseći poboljšanja pogonskog sistema i još više mogućnosti za personalizaciju. Dostupan za naručivanje od kraja godine, novi GT3 992.2 startuje sa cenom od oko 180.000 evra
Novi Porsche 911 GT3 je dostupan u standardnoj i Touring Package verziji, sa sedmostepenim PDK ili šestostepenim manuelnim menjačem, i dolazi sa brojnim tehničkim poboljšanjima inspirisanim razvojem hardcore GT3 RS modela.
Unapređenja uključuju modifikovane glave cilindara i oštrije bregaste osovine preuzete od RS-a, koje dodatno poboljšavaju performanse i odziv u visokim obrtajima. Takođe su dodate nove pojedinačne leptiraste klapne optimizovane za protok i hladnjaci ulja, dok su prenosni odnosi za osam procenata kraći na oba menjača, PDK i manuelnom.
PROČITAJTE JOŠ:
Najzad nešto uzbudljivo – BMW M5 Touring od 727 KS
Novi Rolls-Royce Ghost pomera granice lusuza
Maksimalna snaga ostaje ista kao i ranije, 503 konjske snage, a ključne performanse i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde kod PDK menjača i 3,9 sekundi kod manuelnog menjača, takođe su nepromenjene.
U skladu sa novim 992.2 Carrera modelom, tu su suptilne vizuelne izmene, uključujući nova prednja svetla sa vrhunskim Matrix LED rasvetnim telima. Ispod njih se nalazi redizajniran branik sa opcijom panela od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima, a tu je i suptilno preoblikovani spliter.
Pozadi se nalazi nova LED traka i agresivniji donji branik. Kao i ranije, Touring verzija nema krilo, već zadržava aktivni spojler sa modela Carrera. Oba modela, standardni i Touring, dolaze sa suptilno redizajniranim kovanim točkovima od 20 i 21 inča, koji smanjuju masu za dodatnih 1,5 kg.
Porsche je prvi put razvio novu školjku sedišta sa preklopnim naslonom izrađenu od ugljeničnih vlakana. Prethodne kompozitne školjke imale su fiksni naslon i ograničena podešavanja. Ovo takođe olakšava pristup zadnjem delu kabine, koji po prvi put u GT3 može biti opremljen opcionim zadnjim sedištima, ali samo uz Touring Package.
Ostatak enterijera takođe je unapređen na najnoviju 992.2 specifikaciju, uključujući potpuno digitalnu instrument tablu. Jedan od ključnih elemenata je to što je start dugme standardnog 911 zamenilo rotirajući prekidač za pokretanje šestocilindraša.
Kupci Touring verzije takođe imaju opciju “Leichtbau” paketa koji uključuje tehničke elemente od ugljeničnih valakana, magnezijumske točkove, lagane panele vrata i skraćenu ručicu menjača, preuzete iz Porsche-ovog ograničenog izdanja 911 ST.
Novi GT3 RS se očekuje tek krajem sledeće godine ili početkom 2026.