Toyota je otkrila C-HR+, potpuno novi električni model. Nova Toyota C-HR+ će se nuditi u više verzija snage, sa dva kapaciteta baterije, maksimalnom procenjenom autonomijom od oko 600 km, a biće dostupne verzija sa pogonom na prednjoj osovini ili sva četiti točka
Toyota je jedan od retkih proizvođača koji ima malo konzervativniji pristup razvoju električnih automobila, insistirajući I dalje na hibridnoj tehnologiji. Ipak, porodica električnih Toyota automobila se širi a sada je predstavljena električna verzija C-HR-a, model C-HR+.
Razvijen je iz koncepta kompaktnog SUV-a koji je predstavljen 2022. godine, a istovremeno prenosi suštinske kvalitete koji su učinili Toyotu C-HR uspehom koji menja igru, s više od milion prodatih primeraka u Evropi u dve generacije.

Iako je inspirisan Toyotom C-HR, vozilom koje nastavlja da bude izuzetno uspešno u privlačenju novih kupaca brendu, C-HR+ je nedvosmisleno poseban model za sebe. Izgrađen je na Toyotinoj e-TNGA filozofiji za baterijska električna vozila i ima jedinstvenu karoseriju i unutrašnjost.
PROČITAJTE JOŠ:
TEST: Toyota C-HR Plug-in Hybrid
Predstavljena je serijska električna Kia EV4
U okviru ukupne dužine karoserije od 4.520 mm, međuosovinsko rastojanje se proteže na 2.750 mm. To pomaže da se obezbedi prostran smeštaj s izdašnim prostorom za glave i razmakom od 900 mm između prednje i zadnje strane. Rezultat je veći prostor u kabini nego što se obično očekuje od SUV-a C segmenta.

Prepoznajući različite potrebe i prioritete kupaca, Toyota će ponuditi dve različite opcije baterija. Jedinica od 57,7 kWh biće ekskluzivna za verziju s pogonom na prednje točkove, a baterija većeg kapaciteta od 77 kWh biće dostupna i za pogonske agregate s prednjim i pogonom na sve točkove. Ova širina izbora pomoći će Toyoti da dostigne široku bazu kupaca na C-SUV tržištu.
Maksimalni domet prema WLTP ciklusu vožnje je do 600 kilometara (probna vrednost do homologacije), u zavisnosti od nivoa opreme i pogonskog sklopa.

Očekuje se da će AWD verzija isporučiti neverovatnih 343 KS omogućavajući ubrzanje 0-100 km/h za samo 5,2 sekunde. Varijanta s pogonom na prednje točkove i baterijom od 57,7 kWh nudiće 167 KS izbor za bateriju od 77 kWh povećava snagu na 224 KS.
Ugrađeni punjač od 11 kW je obezbeđen kao standard, a jedinica od 22 kW namenjena je bolje opremljenim verzijama. Brzo DC punjenje može dostići brzinu do 150 kW.
Lansiranje na evropskim tržištima kreće krajem 2025. godine, s potpunim uvođenjem na sva tržišta u Evropi počevši od 2026, čime će se C-HR+ pridružiti potpuno novom Urban Cruiseru i obnovljenom bZ4X.