Home » Biznis klasa: Predstavljen je novi Audi A6 u sedan verziji
NOVITETI

Biznis klasa: Predstavljen je novi Audi A6 u sedan verziji

Posle karavana stiže i novi Audi A6 u sedan verziji. Potpuno novi Audi A6 će sasvim očekivano da se takmiči sa tradicionalnim rivalima kao što su BMW Serije 5 i Mercedes E-klasa, a na početku će biti dostupan sa paletom benzinskih i dizel motora, dok se kasnije očekuju plug-in hibridi i sportski model S6

Kao što se vidi na slikama, nova A6 limuzina donosi potpuno novu, a ne samo blago modifikovanu karoseriju. Novi A6 sedan je očigledno dizajniran da bude nešto konzervativniji u odnosu na aerodinamičniji Avant.

Ipak, i dalje je veoma efikasan kada je u pitanju aerodinamika – nemačka kompanija navodi impresivan koeficijent otpora vazduha od samo 0,23 Cd, što je na nivou izuzetno aerodinamičnih električnih automobila poput Tesle Model 3 ili Volkswagen ID.7.

Napred dominiraju velika maska hladnjaka i elegantna LED svetla. Karoserija je jednostavnija i čistija u odnosu na prethodnu generaciju. To se najbolje vidi po izraženim lukovima točkova i relativno glatkim površinama bez mnogo nabora.

Zadnja svetla su identična onima na Avant modelu – tu su atraktivne svetlosne jedinice sa opcionom OLED tehnologijom i prilagodljivom grafikom u gornjem delu, dok se ispod nalaze skrivena svetlosna traka i velika kočiona svetla.

PROČITAJTE JOŠ:

Karavani ne izlaze iz mode – Stigao je novi Audi A6 Avant

Unutrašnjost je identična kao kod Avant verzije – puna moderne tehnologije i vrhunske završne obrade. Audi je obezbedio dovoljno prostora za tri putnika pozadi, bez kompromisa kada je reč o prostoru za glavu.

Standardno je ugrađen najnoviji MMI sistem koji kombinuje digitalnu instrument tablu i zakrivljeni ekran osetljiv na dodir dijagonale 14,5 inča. U bogatijim verzijama moguće je dodati i zaseban ekran za suvozača. Ipak, zadržani su i neki fizički tasteri, uključujući dugme za jačinu zvuka i prekidače za izbor režima vožnje, smeštene na centralnoj konzoli.

Ponuda motora biće slična kao kod Avant verzije. Osnovu čini 2.0-litarski turbobenzinski motor sa pogonom na prednje točkove, koji razvija 200 KS i 340 Nm obrtnog momenta. Do 100 km/h stiže za 8,2 sekunde i prosečno troši između 6,5 i 7,0 litara na 100 km, uz emisiju CO₂ od 157 do 177 g/km.

Druga opcija je 2.0-litarski TDI dizel sa takođe 200 KS, ali sa značajno većim obrtnim momentom od 400 Nm. Ovaj motor dolazi sa blagim hibridnim sistemom i standardnim quattro pogonom na sve točkove. Prosečna potrošnja je prema fabričkim podacima oko 4,7 litara, a emisija CO₂ je 131 g/km.

Ponuda opreme obuhvata tri paketa: osnovni “Sport”, zatim “S-Line”, dok je “Edition 1” trenutno najopremljenija verzija. Veličine točkova kreću se od 19 do 21 inča. Svi automobili dolaziće sa čeličnim oprugama kao standardom, dok će vazdušno ogibljenje biti dostupno kao opcija.